نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم
سرخط خبرها

سکوت مهدوی‌کیا بعد از بازی با پرچم رژیم صهیونیستی| افشاگری یونس محمود علیه موشک ایرانی!

  • کد خبر: ۹۳۰۲۷
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
سکوت مهدوی‌کیا بعد از بازی با پرچم رژیم صهیونیستی| افشاگری یونس محمود علیه موشک ایرانی!
درحالی که بسیاری منتظرند مهدی مهدوی کیا درباره حضورش در یک بازی حاشیه ساز توضیحاتی بدهد یا عذرخواهی کند، اما همچنان موضع سکوت اختیار کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حضور مهدی مهدوی کیا در بازی نمادین ستارگان عرب، درحالی که روی پیراهنش پرچم صهیونیست‌ها نقش بسته بود، انتقاد‌های بسیاری را متوجه این ستاره سابق فوتبال ایران کرده است. مهدوی کیا، اما درباره این ماجرا سکوت کرده که این سکوت نیز خشم بسیاری برانگیخته است. در همین حال گفته می‌شود که در این مسابقه نمادین که هفته گذشته به میزبانی قطر برگزار شد، رابح الماجر و دو ستاره سرشناس دیگر فوتبال الجزایر همان ابتدای بازی از شرکت در این دیدار به دلیل حضور گرانت در حمایت از فلسطین انصراف دادند.

یونس محمود، ستاره فوتبال عراق نیز در مصاحبه خود در توضیح حضورش در این دیدار و اتهامات وارده این توضیحات را ارائه کرده است: قبل از بازی متوجه شدیم پیراهن نمادین فیفا منقش به پرچم اسرائیل است. البته اولین کسی که این موضوع را متوجه شد سامی الجابر عربستانی بود. او به ما هشدار داد. ما در رختکن درباره این موضوع بحث و گفتگو کردیم. ما به عنوان کشور‌های عربی و در یک تورنمنت عربی بودیم. با مشورت همدیگر، همه باهم، تاکید می‌کنم همه بازیکنان عرب در تیم، تصمیم گرفتیم تا پرچم رژیم اشغالگر را از پیراهن پاک کنیم و وارد زمین شویم. به همین خاطر همه متفق این کار را کردیم. اتهاماتی که به من می‌زنند، درست نیست. باید پیشینه زندگی من را ببینید که هیچ وقت برای تیم ملی کشورم چیزی کم نگذاشتم.»

توضیحات یونس محمود نشان می‌دهد که تنها مهدی مهدوی کیا حاضر به پاک کردن پرچم رژیم صهیونیستی نشده که این موضوع بسیار عچیب است و جا دارد این ستاره سابق که اکنون سکان هدایت تیم امید ایران را نیز به عهده دارد، درباره دلیل رفتارش توضیحاتی ارائه کند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->